fbpx

054-4794444

רותם פוקס - מטפלת LI CBT, יועצת זוגית ומגשרת

מטפלת LI CBT, יועצת זוגית ומגשרת

בתהליך הטיפול הקוגנטיבי התנהגותי בעצימות נמוכה (LI CBT) אני מעניקה טיפול רגשי יעיל ונגיש לאנשים עם מגוון רחב של מצבים נפשיים.

שיטת הטיפול LI CBT  הינה שיטת הטיפול הרגשי המובילה בעולם המערבי בשנים האחרונות שכן זו שיטה ממוקדת מטרה ואפקטיבית מאד המעניקה כלים התנהגותיים המאפשרים למטופלים  להתמודד עם קשיים ואתגרים בחייהם ולחיות חיים משמעותיים ומספקים. הטיפול מתאים לאנשים הסובלים מפוביות ספציפיות, חרדה (למשל, חרדה חברתית, חרדת בחינות), דיכאון קל-בינוני, בעיות בדימוי העצמי ועוד מגוון אתגרים הקשורים לנפש ולתפקוד היומיומי.

אני מאמינה שלכל אחד מגיע לחיות חיים מלאים ומשמעותיים ולממש את הפוטנציאל הגלום בתוכנו תוך יכולת להתמודד עם האתגרים אותם החיים מציבים בפנינו. 


בתהליך הייעוץ הזוגי אני מובילה את הזוג לגשר על פערים בזוגיות, לשפר את התקשורת, להבין את עצמם ואת צרכיהם בתוך הזוגיות, להביא לשמחה, הקלה ורווחה נפשית ולייצר לכל אחד מבני הזוג את ההזדמנות להתפתחות אישית לצד טיפוח הזוגיות והמשפחה.
אני מאמינה שבכלים פשוטים של ייעוץ אפשר לשפר את הזוגיות ולהביא רווחה לזוג ולמשפחה. 

בתהליך הגישור אני מאפשרת לצדדים לנהל דיאלוג מיטבי ולגשר על פערים אשר יסייעו לסיים סכסוכים או מחלוקות משפחתיות. 

אחד התהליכים הנפוצים בחדר הגישור המשפחתי הינו הגישור לגירושין בו בני זוג בונים במשותף את ההסכמות לפרידה והוא כולל עריכת הסכם גירושין אשר מוגש לבתי המשפט לאישור וקבלת תוקף של פסק דין. 

אני מאמינה שקונפליקטים זוגיים ומשפחתיים יכולים לקבל מענה במרחב מכיל ובטוח, 

ושאפשר להיפרד ולהישאר משפחה.

×
דילוג לתוכן